Verkiezingsavond Groningen

donderdag 02 november 2006 18:00

Jongeren gaan het debat aan
Groningse PerspectieF-afdelingen organiseren een politiek café

De mogelijke komst van een kerncentrale in Delfzijl, de prostitutie in Groningen, de vraag of het zoet van Balkenende te merken is bij een snoepwinkel in het hoge noorden en wat vindt dé Groninger eigenlijk van André Rouvoet?

Dat zijn de onderwerpen die aan bod zullen komen tijdens een politieke discussie bijeenkomst in ‘t Vinkenhuys in de Groningense wijk Vinkhuizen. Dit wordt georganiseerde door de lokale afdelingen, Grunn, Slochteren en BovenGroningen van PerspectieF, de jongeren organisatie van de Christenunie.

De PerspectieF-jongeren zijn de provincie in gegaan en hebben dé Groningers gevraagd naar hun mening over de bovenvermelde onderwerpen. Deze reacties gemonteerd tot korte en bondige filmpjes en deze zullen op de avond vertoond worden waarna uiteraard een discussie volgt. Naast deze onderwerpen komen natuurlijk ook andere politieke onderwerpen aan bod, iets wat onvermijdelijk is in de verkiezingsstrijd. De avond wordt ook gevuld met live muziek.

Voor deze avond zijn twee gasten uitgenodigd. Rogier Havelaar, voorzitter van PerspectieF,ChristenUnie-jongeren, en de directeur van stichting vluchtelingenwerk Friesland Klaas Harink. Ook zullen er, naar verwachting, vele locale politici uit de provincie Groningen aanwezig zijn.

Deze avond wordt gehouden op donderdagavond 2 November a.s om 20:00 uur in ´t Vinkenhuys, Diamantlaan 94 te Vinkhuizen.

Reacties op 'Verkiezingsavond Groningen'

Archief > 2006 > november