Interview Nederlands Dagblad

dinsdag 26 september 2006 11:39

DEN HAAG – 26 september 2006. Locatie: Cafe Dudok. Tijd: 16.00 uur.

Gespot: Van Aartsen, Pronk, van Baalen en diverse anderen.

Cafe Dudok: dé plek om te gaan zitten als je verschillende politici in het echt wil zien. Ze lopen er allemaal vrij rond, eten, drinken en roken er op los en laten zich eens rustig bekijken. Ik kwam echter voor wat anders, namelijk een interview met het Nederlands Dagblad. Bestuurslid Communicatie Margreet had dit na veel bellen en mailen geregeld en was mee om mij te “supporten”, zoals ze dat noemde.

In plaats van één interviewer kwamen er twee, dat was wel even schrikken (ziet er gelijk heel officieel uit: de voorzitter van PerspectieF met zijn voorlichtster en twee redacteuren…). We spraken over ontzettend veel verschillende zaken zoals Israel, startkwalificaties, André Rouvoet, PerspectieF en “de jeugd van tegenwoordig”. Het interview duurde anderhalf uur en werd op een memorecorder opgenomen. Het resultaat lees je op http://www.perspectief.nu/k/n8371/news/view/128871/58642/Jongeren-hebben-interesse-in-politiek.html.

Na afloop drinken Margreet en ik nog wat en evalueren we het interview. Margreet was tevreden, al was ik wel vergeten om enkele belangrijke dingen te zeggen. Nou ja, volgende keer beter. We liepen via het binnenhof, waar we op de foto gingen met een groep toeristen, terug naar het station.

Reacties op 'Interview Nederlands Dagblad'