Etentje Hester

woensdag 14 juni 2006 11:19

Je hebt van die vrijwilligers die je niet genoeg kunt bedanken. Hester is er zo één. Hester heeft drie weken stage gelopen bij PerspectieF en daarna nog 10 weken als vrijwilliger op het bureau gewerkt. Vanavond namen we afscheid van haar. Dat deden we in een leuk pannenkoekenrestaurant in Amersfoort.

Omdat ik mijzelf een beetje ken, bestelde ik (tot ieders verbazing) twee pannenkoeken. Eén met kaas en één met appel, kaneel en suiker. Héérlijk. Rond 22.00 uur gingen we naar huis. Enkele dagen later kreeg ik een e-mail van Hester: "Rogier, het klinkt misschien gek, maar ik heb van de zomer nog wat tijd over. Mag ik misschien terugkomen?".

En of dat dat mocht! Hester ziet nu tot en met augustus van maandag-donderdag op het partijbureau. Als je haar een keer wilt spreken kun je bellen met ons kantoor: 033 422 6951. Vanaf september zijn we op zoek naar een nieuwe Hester, dus als je zin hebt ben je van harte welkom!

Reacties op 'Etentje Hester'