Bezinning

donderdag 27 juli 2006 11:26

PerspetieF voorzitter Rogier Havelaar is de komende weken met vakantie. Daarom zullen er tot 22 augustus geen nieuwe voorzitter on tour stukjes verschijnen. Na de vakantie zal Rogier aan de slag gaan met een klein boekje wat alle actieve leden vanaf 1 januari 2007 zullen krijgen.

Rogier Havelaar & André Rouvoet
Rogier is de afgelopen maanden op bezoek geweest bij verschillende Christenen zoals Arie van der Veer, Herman Boon, Majoor Bosshardt, de Bisschop van Roermond en André Rouvoet. Dit deed hij in het kader van een "wijsheid-tour".

In het boekje voor actieve leden doet hij verslag van de gesprekken die hij met deze mensen heeft gehad. In het boekje worden vragen als: "Wat zijn de valkuilen voor Christelijke politiek?", "Wat voor politicus zou Jezus geweest zijn" en "Hoe wordt je nu als een wijs mens" behandeld.

"De bedoeling van het boekje is om onze actieve leden iets in handen geven waar ze mee aan de slag kunnen. Politiek doe je niet 'zo maar even', als het goed is. Politiek bedrijven doe je met hart, ziel en verstand. Het boekje zal vooral gaan over de koppeling tussen je persoonlijke leven en het druk zijn bij PerspectieF", aldus Rogier.

Het boekje moet begin januari klaar zijn en wordt naar alle geregistreerde actieve leden gestuurd. Ook na de zomervakantie gaat Rogier door met zijn wijsheid-tour. Zo staat onder andere Jan van den Bosch al in de agenda.

Rogier Havelaar & Herman Boon Rogier Havelaar & Majoor Bosshardt

Reacties op 'Bezinning'