Aangepast verkiezingsprogramma

woensdag 12 februari 2014

Op voorstel van een vader met een dochter met een licht verstandelijke handicap, hebben we een aangepast programma gemaakt voor mensen met een verstandelijke beperking.

Vanuit de gedachte dat iedereen vanaf 18 jaar moet kunnen deelnemen aan de verkiezingen hebben we in korte stukjes en eenvoudige zinnen opgeschreven waar de ChristenUnie voor staat. Sommige mensen zullen het zelf kunnen lezen. Als iemand niet kan lezen kunnen ouders het gebruiken om uit te leggen wat de plannen van de ChristenUnie zijn.

Zover ons bekend, doen we iets unieks in Nederland voor de gemeenteraadsverkiezingen die op 19 maart 2014 worden gehouden.

Bekijk het aangepaste programma, klik hier

Reacties op 'Aangepast verkiezingsprogramma'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 07:19
De Breitling Replica Horloges Jet Team keerde terug naar zijn basis in Dijon, Frankrijk, na een reis in vijf Namaak Horloges nieuwe landen. In totaal zeven vliegtuigen uitgevoerd meer dan 225 vluchten in achttien dagen, observeren Rolex Replica van alle geplande vluchten. Demonstraties nemen plaats langs de kusten of, zoals in Beiroet en Amman, in de nabijheid van de luchthaven tijdelijk gesloten, de omgeving, de daken van de gebouwen en balkons zijn altijd gevuld met publiek gepassioneerd over de show.