Woonvisie 2014-2020 Ruimte voor inwoners

woonvsiewoensdag 12 februari 2014

Op de raadsvergadering van 4 februari j.l is de woonvisie van de gemeente Hardenberg 2014-2020 vastgesteld.
De woonvisie geeft volgens de fractie van de ChristenUnie een goed beeld weer hoe de gemeente haar woonbeleid gaat invullen de komende jaren.

De visie is gebaseerd op trends en ontwikkelingen, heeft daarnaast heldere kaders en scenario’s en speelt in op actuele economische ontwikkelingen. Op deze manier wordt de schommelende woningmarkt actueel gevolgd en kan er makkelijk op worden geanticipeerd.

Zo is er voor inwoners veel ruimte voor eigen inbreng. Tevens wordt er ‘vraag gestuurd’ gebouwd waarbij duurzaamheid, in de brede zin van het woord, een belangrijke positie inneemt. Uitgangspunten die ook voor de ChristenUnie van groot  belang zijn.
De visie past uitstekend bij de onlangs vastgestelde Toekomstvisie van de gemeente Hardenberg waarin onder meer veel maatwerk wordt geboden.
Kortom een duurzame woonvisie die de fractie van de ChristenUnie van harte onderschrijft.

A. van den Dolder - Soeten

Reacties op 'Woonvisie 2014-2020 Ruimte voor inwoners'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 07:23
Deze tour in Replica Horloges het is mediterraan werd gekenmerkt door vele momenten van uitzondering, met inbegrip Imitatie Horloges van de eerste vluchten van de Breitling Jet Team boven de Akropolis van iwc replica Athene Griekenland, van de Gouden Hoorn in Istanbul Turkije, de schitterende Cedar bossen van Libanon en het strand van Tel Aviv in Israel. De piloten hadden ook de unieke mogelijkheid om te evolueren van meer dan driehonderd meter onder het waterniveau van de zee boven de dode zee.