IN ACTIE MET DE FRACTIE

dinsdag 24 april 2012

Maandag 23 april 2012 heeft de fractie van de ChristenUnie met zo’n 40 belangstellenden een informatieve en interactieve avond gehouden onder het motto “in actie met de fractie”.

De fractie is nu 2 jaar in deze samenstelling actief. Nadat de fractieleden Klaas Mulder, Aly Willems, Sake Christiaan Stelpstra, Mettina Grimmerink, Anja van den Dolder en Wim Boersma zich hebben voorgesteld, Jenny Weitkamp was afwezig vanwege ziekte, gaf fractievoorzitter Wim Boersma een terugblik op waar de fractie de afgelopen 2 jaren zichtbaar is geweest, maar ook naar wat beter belicht had kunnen worden.

Na de pauze hebben we met elkaar nagedacht over  waar onze speerpunten zouden moeten liggen op onder andere de programmalijnen wonen, kwetsbare groepen, economie, voorzieningen, milieu  en de rol van de overheid.  Actuele thema’s en zaken uit het coalitieakkoord kwamen aan de orde. De fractie is erg blij met de inbreng van de belangstellenden en we houden u op de hoogte van het vervolg.

Reacties op 'IN ACTIE MET DE FRACTIE'