Week 35 - Sander

vrijdag 09 september 2011 21:08

Het is weer tijd om een bestuursblog te schrijven. Deze week is verreweg de meest drukke PerspectieF-week tot zover. Ik zal kort beschrijven wat ik al gedaan heb en nog ga doen.

Afgelopen maandag had ik twee afspraken en een vergadering. Zo hebben we sinds maandag een nieuwe werkgroepvoorzitter (Hilbert Hunink) voor de werkgroep Gezondheid en Zorg. Daarnaast hebben we nieuwe plannen gemaakt voor de Eigenwijzer (een deel van ons partijblad). Waarschijnlijk dat begin 2012 de Eigenwijzer op zal gaan in de Perspex. Tot slot hebben we met ons bestuur tijdens de vergadering ons jaarplan voor het komend jaar besproken.

Dinsdag mocht ik, samen met onze voorzitter Robert Heij, bij de Tweede Kamerfractie in Den Haag op bezoek komen. Eerst mocht ik alle beleidsmedewerkers, Kamerleden en overige medewerkers ontmoeten. Vervolgens mochten we een fractievergadering bijwonen. Dit was niet alleen interessant, maar ook een zeer mooie ervaring. We mochten samen aan tafel met Arie Slob en de andere parlementariërs. Ik kreeg zelfs de gelegenheid om een opmerking te maken. Heel bijzonder dat de ChristenUnie hiervoor de gelegenheid geeft! Ik mocht de dag afsluiten met een borrel bij de jongerenafdeling van de VVD Utrecht, samen met een ander PerspectieF’er, Jeanette Schoonderwoerd . Hier hebben we de eerste plannen gesmeed voor een gezamenlijk debat in november. Ook de jongerenafdeling van de SGP heeft hiervoor interesse getoond.

Woensdag was een inhaaldag voor achterstallig onderhoud. Ik heb zelfs een record verbroken. Maar liefst 56 mails zijn er verzonden naar verschillende contacten binnen en buiten PerspectieF.

Voor de rest van de week staat nog genoeg op het programma. Vandaag gaan we naar de Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie. Deze organisatie waardeert alle opleidingen van Nederland, waaronder die van InHolland. Samen met de werkgroep Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen gaan we een kijkje nemen in de keuken van dit controlerend orgaan. En of dat nog niet genoeg was, vrijdag en zaterdag trekt het hele bestuur van PerspectieF zich terug om samen het weekend door te brengen. We hebben een bestuursweekend in Valkenswaard. Maar of dat ook betekent dat we het rustig aan gaan doen, dat betwijfel ik…

Reacties op 'Week 35 - Sander'

Archief > 2011 > september