Week 8 - Esther

maandag 23 februari 2009 16:10

Deze week heb ik vakantie! Heerlijk, even bijkomen van alle drukte van de afgelopen tijd. Ik ben twee weken geleden weer gestart met colleges volgen na een half jaar stage te hebben gelopen. Dat is wel echt weer even andere koek. Waar je bij je stage vrijheid heb om even snel wat andere dingen tussendoor te doen en even van je plek kan weglopen als je dat wil kan je natuurlijk niet zomaar een collegezaal uit bonjouren. Dat is wel een groot nadeel, maar het voordeel van weer colleges volgen is dat je al die leuke studiegenoten weer ziet, en weer veel lol met elkaar heb.

In het bestuur van PerspectieF hebben we ook niet stil gezeten de afgelopen tijd. Zo hebben we natuurlijk de onderwijsactie gehad, zeer geslaagd overigens, en staan er al weer een hele boel nieuwe acties op de rit. Een daarvan hebben we gisteren tot voltooiing gebracht. Tijdens de negen maanden beurs hebben we samen met DWARS ons sterk gemaakt voor de gelijkwaardigheid van generaties.

Ook in de media hebben we ons sterk kunnen laten zien de afgelopen tijd. Niet alleen zijn we veel in het nieuws geweest omtrent het irak-punt, maar ook alle andere punten van PerspectieF worden regelmatig opgepikt. Ik zou zeggen, houd het RD, het ND, enzovoorts in de gaten, want we staan er regelmatig in. Mooi om te zien dat we ook onze boodschap kunnen uitdragen naar de rest van Nederland toe.

Nog even en ik mag weer gaan beginnen met de voorbereidingen voor de algemene ledenvergadering in mei en het congres in november. Ik weet het, het klinkt allemaal nog erg ver weg, maar voorbereiding is het halve werk, dus we gaan maar weer hard aan de slag. Heb je zin om  mee te helpen met de organisatie van het congres? Dan kan je me altijd even bellen of emailen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!. Nu ga ik weer verder met mijn opdrachten voor school, want ondanks dat PerspectieF erg leuk is, en ik er graag veel tijd in steek, moeten er helaas ook nog essay's geschreven worden.

Reacties op 'Week 8 - Esther'

Archief > 2009 > februari