Week 50 - Anton

maandag 17 december 2007 16:45

Maandag 10 december en dinsdag 11 december

Deze dagen heb ik vooral werkzaamheden uitgevoerd voor mijn studie. Er moest nog een ‘personal paper’ geschreven worden en een presentatie worden voorbereid. Dit liet weinig tijd over voor de vele PerspectieF-werkzaamheden die nog afgerond moeten worden voor het einde van het jaar… en dat zijn er nogal wat.

Maandagavond was er een vergadering van het algemeen bestuur. Niet een echt spectaculaire agenda, maar wel een leuke. Zo werd onder andere de Perspex met de hoofdredacteur van de Perspex, Samuela Wijnja, besproken en enkele toekomstige activiteiten en acties gepland.

Woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag

Woensdag begonnen met een groot aantal PerspectieF-mails. Helaas komen er voor elke verstuurde mail twee terug, dus dat schiet niet echt op. Zoals in het bestuurslog van gisteren al vermeld dienen er nog een groot aantal werkzaamheden te gebeuren. Zo zijn er de nieuwe welkomstcadeaus, de budgetoverzichten, de bestuursbeurs, het nieuwe financiële systeem voor de afdelingen, de debiteuren van 2007 (dit zijn er nog zo’n 250), het advertentie- en sponsorbeleid, de webwinkel, inkoopbeleid, budgetbeheer van 2008, de bezuinigingen in de begroting voor 2008 en het declaratiebeleid. Verder komen er dan ook nog een aantal werkzaamheden tussendoor, zoals het opstellen van brieven over de wijzigingen in de abonnee- en donateurstructuur. Al deze zaken zijn helaas niet in een dag of zo af te ronden en kosten me zeker minimaal de rest van mijn week.

Reacties op 'Week 50 - Anton'