Week 25 - Anneloes

maandag 27 juni 2011 11:36

Na een radiostilte op de bestuurslog zijn we weer vol enthousiasme aan de blog begonnen.

Naast de afronding van mijn bachelorscriptie staan de zomermaanden voor mij, als bestuurslid communicatie, vooral in het teken van promotie en ledenwerving op festivals.

Twee weken geleden was PerspectieF aanwezig op de Opwekkingsconferentie in Biddinghuizen. Samen met de ChristenUnie hadden we een grote stand op een topplek. Met een grote groep vrijwilligers hebben we hard gewerkt om leden te werven. Daarnaast hebben een heel stel werkgroepleden mee geholpen als vrijwilligers in de catering van Opwekking. Het was een geslaagd festival waar PerspectieF ook voor het eerst met haar nieuwe logo te zien was.

De afgelopen week is de voorbereiding voor het Flevo Festival al weer van start gegaan. Ook hier gaan we weer hard aan de slag met ledenwerving. Daarnaast krijgt de zaterdag een interessant programma met debat en discussie. Lijkt het je leuk om mee te helpen PerspectieF te promoten op het Flevo Festival? Stuur dan een mailtje naar communicatie@perspectief.nu.

Tenslotte eindigde deze week met een interessant weekend; het afsluitende weekend van de leiderschapstraining van PerspectieF. Samen met de andere deelnemers van de training hebben we de vrijdag en zaterdag doorgebracht op conferentiecentrum Hydepark in Doorn. Tijdens het weekend was er tijd om elkaar beter te leren en onze ervaringen op het gebied van leiderschap uit te wisselen. Daarnaast hebben we gekeken naar Bijbelse leiders en kwamen een aantal coaches langs die vertelden over hun ervaring met (christelijke) leiderschap in het bedrijfsleven of de politiek. Het weekend was een leuke afsluiting van een mooie training. Volgend jaar biedt PerspectieF weer een leiderschapstraining aan. Lijkt het je interessant om mee te doen? Houd dan de website in de gaten!

Reacties op 'Week 25 - Anneloes'