Bruisende campagneavond CU

zaterdag 18 november 2006 12:38

HARDENBERG - De lijsttrekker van de ChristenUnie, André Rouvoet, werd donderdag gastvrij onthaald tijdens zijn werkbezoek aan Hardenberg, dat van oudsher een aardig aantal CU stemmers telt. Een aantal dat met de jaren lijkt toe te nemen. De uitslagen tijdens de verkiezingen komende woensdag zullen wat dat betreft boekdelen spreken.

Lijsttrekker André Rouvoet van de ChristenUnie werd in de Voorveghter gastvrij verwelkomd door Sybren Stelpstra , voorzitter van de CU afdeling Hardenberg. (Foto: Gerrit Brokelman)

In Hardenberg ging Rouvoet in op het thema `Iedereen aan het werk'. Daarbij werd in vogelvlucht besproken hoe mensen vanuit de Wet Werk en Bijstand duurzaam ingezet kunnen worden in het arbeidsproces en hoe de gemeente Hardenberg en haar ondernemers hier gestalte aan kunnen geven. Tussentijds werd genoten van onder meer een optreden van Gerald Troost en weerman Reinier van den Berg.

Rouvoet kwam met de campagnebus van de ChristenUnie, in gezelschap van Kamerlid Arie Slob en andere kandidaat-Kamerleden en Statenleden. Dit alles ter voorbereiding op de Tweede Kamerverkiezingen van komende woensdag.

Het bezoek aan Hardenberg was de bruisende afsluiting van een `volle' campagnedag met bezoeken aan onder andere Zwolle en Rijssen.

Reacties op 'Bruisende campagneavond CU'