Er valt wat te kiezen

maandag 16 februari 2015 16:21

Wij hebben het geluk te mogen leven in een vrij land waar democratische verkiezingen worden gehouden. Op 18 maart kunnen we naar de stembus om de leden van de Provinciale Staten te kiezen. Onze stem bepaalt mede de samenstelling van de Eerste kamer voor de komende vier jaar.
Elke stem telt, dus ook die van u.

Tweede van rechts is de huidige en beoogd fractievoorzitter van onze partij in de Staten van Overijssel, Jan Westert.
Twee kandidaten komen uit Hardenberg:
In het midden, vierde van links, Alwin te Rietstap.
Eerste van rechts is Sybren Stelpstra en jaren voorzitter van het bestuur van onze partij.
U ziet, er valt wat te kiezen.

Als er één thema is waar het in de komende Statenperiode om gaat, dan is dat leefbaarheid. De ChristenUnie Overijssel ziet dit als dé kernopgave voor het provinciaal beleid. Leefbaarheid gaat over een samenleving waarin ieder mens telt en waarin mensen zich met elkaar verbonden voelen. Leefbaarheid vraagt om een sterke regionale, duurzame economie, een leefomgeving met voldoende sociale en culturele voorzieningen, een goede infrastructuur en om een landelijk gebied waarin landbouw en natuur als partners samenwerken. De ChristenUnie legt vanuit een christelijke overtuiging de nadruk op leefbaarheid en noaberschap. Een provincie die rekening houdt met kwetsbaren en ruimte maakt voor coöperatie van overheid, marktpartijen en burgers.

Zie ook: https://overijssel.christenunie.nl/ & http://www.cuinoverijssel.nl/

Reacties op 'Er valt wat te kiezen'