ChristenUnie trakteert

zaterdag 30 januari 2010 20:09

Zaterdag 30 juni brachten fractieleden een grote taart bij een aantal zorginstellingen in de gemeente Hardenberg.

Onze lijsttrekker Jannes Janssen, ging op bezoek bij Welgelegen in Gramsbergen en het Avondlicht in Dedemsvaart. In aanwezigheid van verzorgenden, vrijwilligers en bewoners vertelde hij dat de ChristenUnie zaterdag haar 10 jarig bestaan viert en via deze traktatie zorgverleners in het zonnetje wil zetten.

Jannes Janssen benadrukte dat de ChristenUnie opkomt voor de kwetsbaren in onze samenleving en de werkers in de zorg, de vele vrijwilligers en matelzorgers een wam hart toedraagt.

De taartenaktie is de start van de verkiezingsprogramma van de ChristenUnie. De komende zaterdagen zal de ChristenUnie alle kernen in de gemeente Hardenberg bezoeken om met de inwoners in gesprek te gaan over wat zij belangrijk vinden voor de gemeente, de keuzes die de ChristenUnie maakt en waar de partij voor staat..

Derde op de lijst van de ChristenUnie, Wim Boersma, geeft aan het bijzonder te vinden dat een partij die nog zo jong is, in korte tijd is uitgegroeid tot een factor van belang. De partij durft het aan verantwoordelijkheid te nemen en te dragen zowel landelijk als plaatselijk. Met zes raadszetels en een wethouder in het college van B&W van de gemeente Hardenberg toont de ChristenUnie zich al 10 jaar een stabiele en betrouwbare partner. Op de vraag hoe dit bereikt is, antwoord  Wim Boersma: “de CU is een partij met een heldere visie op de toekomst, laat zich niet leiden door de waan van de dag, heeft een duidelijk profiel en is een partij waar veel mensen zich in herkennen.”

Voor meer info:

Wim Boersma