Geloofsvrijheid

maandag 03 juni 2024 19:30

Geloofsvrijheid staat wereldwijd steeds meer onder druk. Maar hoe koesteren en beschermen we het nu spanningen toenemen?
We hebben zeer interessante sprekers:
- Directeur van Kerk in Nood (zegmaar de katholieke versie van open doors ;) Peter Broeders geeft een mooie presentatie over het werk wat zijn organisatie mag doen voor mede broeders en zusters wereldwijd.
- Ook Don Ceder zal bij de avond aansluiten en vertellen hoe de ChristenUnie zich de komende tijd op dit onderwerp wil blijven inzetten.
- Omdat we natuurlijk ook rekening houden met de Europese Verkiezingen zal ook een van de Jonge Kandidaten Erwin de Pagter aansluiten bij het gesprek. Want wat kan de ChristenUnie in Europa doen om dit onderwerp op de kaart te zetten? En waar loopt de Eurofractie tegenaan in de EU waardoor geloofsvrijheid nu nog geen speerpunt is binnen het Europese mensenrechtenbeleid?
Kortom! Iedereen is welkom! De koffie staat klaar en we kijken uit naar een mooi gesprek over hét verkiezingsthema van de CU
Inloop om 7 en we starten om half 8.
Aanmelden kan via een mail naar politiek@perspectief.nu. Zo houden wij het aantal deelnemers bij. Mocht je wel willen komen maar liever niet mailen is dat ook mogelijk, natuurlijk!
Hoop jullie te zien komende maandag. Met vriendelijke groet,
Evelijn Bestuurslid Politiek PerspectieF

Reacties op 'Geloofsvrijheid'