Online partijbijeenkomst ChristenUnie

ChristenUnie partijbijeenkomstzaterdag 13 juni 2020 11:34

Op 13 juni 2020 houdt de ChristenUnie een online partijbijeenkomst.

Graag blijven wij in contact met onze leden in deze bijzondere tijd. Omdat een congres zoals u van ons gewend bent nu niet mogelijk is, hebben wij er voor gekozen om een online bijeenkomst te organiseren. De ochtend wordt gevuld met een aantal bekende onderdelen, zoals het Bank-/tafelgesprek, een speech van onze politiek leider Gert-Jan Segers, een korte overdenking, en muziek door Elise Mannah.

Aansluitend aan het hoofdprogramma is er een verdiepend panelgesprek over de gevolgen van de crisis. Tegelijkertijd zijn er vier online deelsessies over het verkiezingsprogramma die via een webinar te volgen zijn. De livestream met het hoofdprogramma en panelgesprek is voor iedereen toegankelijk, daar is dus geen aanmelding voor nodig. Als u een deelsessie wilt bijwonen dient u zich hieronder wel aan te melden.

Meld je aan via:

Reacties op 'Online partijbijeenkomst ChristenUnie'