Werkconferentie Gemeenteraadsverkiezingen

zaterdag 01 april 2017 09:30

Bij het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen zijn allerlei mensen betrokken in verschillende rollen. Ben jij één van die mensen, laat je dan inspireren op de Werkconferentie GR2018.

We starten de dag plenair met Roel Kuiper die zijn gedachten met ons deelt over omgaan met de boze en/of bezorgde burger. Hoe kun je dat doen richting de gemeenteraadsverkiezingen? Ook geeft hij een duiding van de verkiezingsuitslag van de Tweede Kamer. Verder zijn er verschillende deelsessies georganiseerd. Onder andere één in het kader van Smaakmakers2018 speciaal voor jongeren die willen solliciteren voor de kandidatenlijst. Tijdens deze interactieve deelsessie willen we twee dingen doen. Het eerste deel is gericht op het ontwikkelen van je eigen inhoudelijk profiel. Het tweede gedeelte is er op gericht hoe je met dit profiel in het achterhoofd campagne kan voeren en met name hoe je hier de jonge kiezers mee kan bereiken.

Je bent van harte welkom op de Werkconferentie GR2018 op 1 april 2017 in Amersfoort!

Aanmelden kan hier

Reacties op 'Werkconferentie Gemeenteraadsverkiezingen'