NoaberschapsAward

Graag attenderen wij u op onze tweejaarlijkse Noaberschapsaward die wij als ChristenUnie Hardenberg in het leven hebben geroepen en dit jaar weer uitreiken.

Onze slogan voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 is “Waardevol Hardenberg.nl”. Door Noaberschap te stimuleren helpt de ChristenUnie een handje om te laten zien dat de Hardenbergse samenleving zichtbaar betrokken is op elkaar. Wij vinden dit belangrijk vanuit onze christelijke en politieke overtuiging.

Hoe maakt u kans op die mooie Noaberschapsaward en een financieel steuntje in de rug?

Wij roepen iedereen – verenigingen, straten, stichtingen, individuen, buurten, wijken en kernen op om succesvol uitgevoerde projecten of toekomstige initiatieven onder onze aandacht te brengen door ons te mailen op noaber@waardevolhardenberg.nl.

Dit zijn de spelregels:

• het idee moet concreet, direct uitvoerbaar en gericht zijn op de lokale samenleving in de gemeente Hardenberg;
  • geef in de beschrijving antwoord op: wat, waar, waarom en met wie;
  • de beschrijving moet op één A4-tje passen;
  • geef aan wat er zo bijzonder is aan het project/initiatief;
  • over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Uit de inzendingen worden vier kandidaten genomineerd, die hun project of initiatief mogen presenteren voor een jury; de ChristenUnie organiseert hiervoor halverwege maart een speciale avond. Het beste project wordt beloond met een bedrag van € 500 en natuurlijk de ChristenUnie Noaberschapsaward, uit handen van een bekende ChristenUnie politicus.

Stuur uw inzending uiterlijk 17 februari aanstaande in, via e-mail: noaber@waardevolhardenberg.nl.